PEGANGAN HIDUP

Katakanlah: "Sesungguhnya solatku dan ibadatku, hidupku dan matiku hanyalah untuk ALLAH Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam".

REZEKI

Sabtu, 8 Oktober 2011

TANDA-TANDA LELAKI INI MERBAHAYA

 Geng pejabat yang baik dan tak bahaya
Uish dengar tajuk pun dah takutkan. Lelaki bahaya ke? Memang la ada lelaki yang bahaya tapi tak semua. Ramai lagi yang baik, penyayang dan bertanggungjawab. Nak tahu tanda-tanda lelaki ni merbahaya!

Penulis buku But He Says He Love Me: How To Avoid Being Trapped In Manipulative Relationship (tajuk apa ni panjang bebenor) Dina Mc Millan (nama dia pendek la pulak) telah memberikan tip tentang lelaki yang merbahaya untuk anda dampingi:

1. Yang suka mengungkit kesalahan anda. Anda buat salah 5 tahun dulu pun dia ungkit2...bahaya ni!

2. Menghadkan kehidupan sosial anda, merasakan anda hak dia sorang saja...ish2 tak patut betul. Nak main facebook pun mesti dia tak bagi takut anda chatting dengan lelaki lain.

3. Suka maki hamun apabila keinginan tak dapat walaupun hal tersebut tidak ada kaitan dengan anda...uih parah la kalau dapat laki macam ni. Nauzubillah...

4. Mengubah penampilan diri anda yang tidak berpadanan dengan diri anda. Kacau la macam ni. Mesti lelaki ni kuat jeles. Tak senang tengok orang cantik lebih dari dia.

Banyak lagi kata Puan/Cik Dina ni tapi tak mau la mengata lebih2 kat lelaki takut kena marah...hormon testosteron depa kan banyak, tak pasai-pasai kena tengking.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REZEKI

REZEKI

TOP 5 KOMENTAR

KOMEN LA

KOMEN LA LAGI

REZEKI

REZEKI

churp me

ads

churp me

ads

BERITA SEMASA