PEGANGAN HIDUP

Katakanlah: "Sesungguhnya solatku dan ibadatku, hidupku dan matiku hanyalah untuk ALLAH Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam".

REZEKI

Sabtu, 8 Oktober 2011

PERIKSA HORMON TESTOSTERON

 Gambar Sekadar Hiasan
Dikatakan lelaki mempunyai sikap yang agresif, kasar, kurang mengawal diri dan cepat marah kerana mempunyai lebih banyak hormon testosteron dalam badan. (lelaki mana ni, yang pasti bukan Eren Azit)

Namun keadaan ini tidak dipersetujui oleh Abraham Morgantaler dari Harvard Medical School dan penulis buku Testosterone For Live. (tak kenal sangat tapi panggil Pak Am ja)

Menurut kajian Pak Am, seseorang lelaki yang mempunyai tingkahlaku kasar bukanlah disebabkan oleh testosteron tinggi sebaliknya kebanyakan lelaki yang mempunyai testosteron rendah lebih mudah tersinggung dan marah sehinggalah kadar testosteron menjadi normal.

Jadi jika pasangan anda mudah marah dan tersinggung sarankan kepadanya untuk membuat pemeriksaan kadar testosteron. (wanita tak payah pi periksa hormon ni, kalau ada mesti berkumis mcm Datuk...auw auw...lgpun mmg setiap bulan wanita selalu marah dan merajuk) 


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REZEKI

REZEKI

TOP 5 KOMENTAR

KOMEN LA

KOMEN LA LAGI

REZEKI

REZEKI

churp me

ads

churp me

ads

BERITA SEMASA