PEGANGAN HIDUP

Katakanlah: "Sesungguhnya solatku dan ibadatku, hidupku dan matiku hanyalah untuk ALLAH Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam".

REZEKI

Sabtu, 6 Ogos 2011

AYAT-AYAT CURI DI BULAN POSA

 Apa kaitan gambar ni?...hentam je labu 
Tengah adun doh chocolate chip cookies untuk adik. Sambil chop chocolate bar sambil makan coklat. Pada pukul 2 tengahari. Oops. Lupa tengah puasa. Allah nak bagi rasa kot. :) - Nu'on L Kiddo
mia wat perangai....mengamuk xhabis dari mlm tadi...aduyai menguji ketekunan memasak n kesabaran di bulan mulia ini....xper anakku..tq bantu mummy menguji kesabran sendiri...- Suzana Alias
Cuaca hari ini sgt panas.. menguji kesabaran org2 yg berpuasa... - El Widad
Jgn bangga berkulit putih gebu kerana kulit terakhir kita ialah TANAH LIAT
Jgn bangga dgn rumah bagus dan besar kerana rumah terakhir kita ialah KUBUR
Jgn bangga dgn baju branded dan mahal kerana baju terakhir kita ialah KAIN KAFAN
Jgn bangga dgn kereta motor besar, kerana kenderaan kita yg terakhir ialah KERANDA....renung2kanlah..... - Shan Dan Din
" Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu si dia.. Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanya.. Tapi luahkan pada Allah, beritahulah Allah.. Allah maha tahu siapa jodoh kita.” Ermm... betol ka statement nie. . . ? ? - Azwan Abdul Rahman
MALAS nyer nk studyzzzz.......(~_~) - Norfarahwahidah Abdul Rahman
Ayaq masih tak dak lagi...baju hantar dobi... - Nur Ashikin Ahmad
Sudah subuh lo...mean today masuk pose hr yg ke 6...hoyeeee...cuti lo...shopping2 raya... - Hafida Mazuki
Ku haus di tengah laut
lemas mencari tempat berpaut
kirimkan aku kekuatan
serta pedoman di kesesatan - Rose Marya
blik kg cam besa mmg jrang on9...tumpuan untuk family sahaja.hahaha - Ayu Ariffin
Tiap2 hr dok pikiaq nk masak apa...nak masak apa? Mak2 mmg camni ke? - Nur Amina (ayat I sendiri...hehe)
Syokkan copy paste. Mudah, senang, cepat bagi orang2 yg malas dan otak nak biul mcm I. Buat2 la lg...jgn marah kwn2...I ngaku salah dan janji nak buat lagi. Sayang u'all...mmmmuahhh...

2 ulasan:

Ferst berkata...

aik. saya punya status pon masuk juga? hahahahah. btw, pukul 2 tengahari ka petang ka tak kesah? - Nu'on L. Kiddo

CIK AYU ARIFFIN berkata...

ayu pon ada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REZEKI

REZEKI

TOP 5 KOMENTAR

KOMEN LA

KOMEN LA LAGI

REZEKI

REZEKI

churp me

ads

churp me

ads

BERITA SEMASA