PEGANGAN HIDUP

Katakanlah: "Sesungguhnya solatku dan ibadatku, hidupku dan matiku hanyalah untuk ALLAH Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam".

REZEKI

Khamis, 29 September 2011

PENGGUGURAN ANAK





kalau u all sanggup tengok....rasa nak menitis air mata...
> > Sedih apabila mengenangkan nasib orang Islam di Singapura.
> >Pengguguran anak di Singapura.........Just to share reality
> >dunia skrg.
> >Kami keberatan menyiarkan gambar ini. Kami akui ia ngeri
> >dan akan mengejutkan sebahagian pembaca. Tetapi setelah bebincang
> >panjang,
> >kami dengan berat hati memutuskan untuk menyiarkan gambar ini.
> >Kerana kami berpendapat dan berharap ia dapat menjadi pengajaran kepada
> >semua terutama sekali mereka yang berniat untuk menggugurkan anak, atas
> >apa jua sebab dan alasan...Setengahnya masih merah darah dan sebahagian
> >lagi
> >telah bertukar kepada merah birat akibat telah beberapa hari terperap
> >dalam rumah mayat.
> >Suatu yang pasti, setiap beg plastik mengandungi sekujur
> >tubuh kecil terkulai layu berlumuran darah. Nama ibu, nombor kad
> >pengenalan dan tarikh pengguguran tertera pada kad hijau yang disertakan
> >bersama
> >16 janin yang berusia antara dua minggu dengan enam bulan. Air mengalir
> >merah apabila janin dimandikan bersama urinya sebelum dikafan,
> >disembahyangkan(gambar sisipan) dan kemudian dikebumikan dalam dua liang
> >kubur di
> >Pusara Abadi dekat Lim Chu Kang.Kami & krew TV3 sempat menyaksikan
> >suasana menyayat hati itu dibilik mandi mayat Masjid Pusara Aman
baru-baru
> >ini.Namun
> >tidak mendapat kelulusan utk tayangan dari pihak atasan atas pelbagai
> >alasan....
> >Kesemua janin, Melayu/Islam itu baru saja diambil pegawai
> >Persatuan Derma Amanah Muslimin (MTFA) dari tiga buah hospital setempat.
> >Hospital Wanita
> >dan Kanak-kanak Kandang Kerbau (KKH), Hospital Besar Singapura (SGH) dan
> >Hospital Universiti Nasional (NUH). Janin-janin itu tidak dituntut
> >oleh ibu yang mengandungkan mereka selepas menjalani pengguguran di
> >hospital- hospital tersebut.

Sumber maklumat yang sah...saya hanya ingin berkongsi dengan semua...

(COPY DARI FB KAWAN)

2 ulasan:

azam berkata...

adusss.....

kat mesia ramai yang nak anak ni....sampai beli².....ada juga yang main buang² je

NUR AMINA berkata...

Betul tu. Dah tua macam akak pun teringin nak beranak lg, ni depa kat sana buang macam sampah. Dunia akhir zaman.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REZEKI

REZEKI

TOP 5 KOMENTAR

KOMEN LA

KOMEN LA LAGI

REZEKI

REZEKI

churp me

ads

churp me

ads

BERITA SEMASA