PEGANGAN HIDUP

Katakanlah: "Sesungguhnya solatku dan ibadatku, hidupku dan matiku hanyalah untuk ALLAH Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam".

REZEKI

Selasa, 27 Disember 2011

KEINGINANKU

 baby pun tahu malu...apatah kita yang telah dewasa dan tahu halal haramnya
"Barangsiapa yang ingin bertemu Allah, maka Allah juga ingin bertemu dengannya." (HR. Muslim) 
Keinginanku 'aku tidak malu saat bertemu dgn اَللّهُ '
Mari adik, kakak, abang, ayah, ibu, makcik, pakcik, atok, nenek kita menyimpan azam untuk menjadi orang yang beriman dan beramal soleh. Semoga hidup kita akan bahagia di dunia & akhirat. Ameen..........

4 ulasan:

ZYASH berkata...

Insyallah...

Ujang9897 berkata...

bagus utk anak nanti ni..=)



*ada banner kak., nak letak dkt blog sbb dpt jawap dgn betul dan ter awal soalan aritu

Fakhruddin Abdul Aziz berkata...

insyaAllah..

NUR AMINA berkata...

@Ujang...betul ke? Teka je...TQ & hadiah harihadi la kiranya tu sbb birthday akak 28/12. Nak banner...akak takde banner mcm korang la. Gambar2 tu boleh kut.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REZEKI

REZEKI

TOP 5 KOMENTAR

KOMEN LA

KOMEN LA LAGI

REZEKI

REZEKI

churp me

ads

churp me

ads

BERITA SEMASA