PEGANGAN HIDUP

Katakanlah: "Sesungguhnya solatku dan ibadatku, hidupku dan matiku hanyalah untuk ALLAH Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam".

REZEKI

Rabu, 6 Julai 2011

APA YANG ANDA FIKIRKAN?

ANTARA YANG DIFIKIRKAN OLEH KAWAN-KAWANKU DAN DICORETKAN DI DALAM FACEBOOK MEREKA.
DIAM adalah ibadah tanpa susah payah, DIAM adalah perhiasan tanpa berhias, DIAM adalah kehebatan tanpa kerajaan, DIAM adalah benteng tanpa pagar, DIAM adalah waktu istirehat bg kedua malaikat pencatat amal dan DIAM dpt menutupi segala aib.. (Tunku Fairus)
"TUHAN akan sentiasa meyebelahi orang-orang yang benar dan teraniaya....bagi yang menganiaya dan salah akan mendapat pembalasan yang lebih teruk dari apa yang dilakukannya".....segala-galanya ku berserah dan redho dengan ketentuanNya moga diberi sedikit kekuatan untukku menghadapinya dengan tabah....(Suryati Said)

Petang nih nak race guna keta "kuning" harap2 polis tak tahan...(Sharudin Senapi)

aku sangkakan panas hingga ke petang...rupanya panas di tengah hari.... so, jgn harapkan kegembiraan itu akan berpanjangan yer linn...salah dri sndri gak.. xpa...pengajaran...(linn nazlin)
Kita kena yakin dgn Allah. jgn guna perkataan jika,kalau,risau & takut tapi ganti dgn syukur, insyaAllah , bahagia & lain2 kata positif (siti zalefah)

poning!!!!!poning!!!! hari koperasi dah selesai, hok tak selesai lagi laporan yang nak hantar ke angkasa.....kepala pun dah macam dok di angkasa melayang..layang...(HAZLINDA ISMAIL)

waaah serabutnya kepala. makin diuntai makin bersimpul.(Nu'on L.Kiddo)
JANGAN MARAH YE KWN2.......SAJA SHARE SBB SAYA TAK TULIS APA2 PUN KAT FACEBOOK HARI INI. MALAS NAK BERFIKIR LE....HEHE

1 ulasan:

NUR AMINA berkata...

Thanks husin...nanti I ziarah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REZEKI

REZEKI

TOP 5 KOMENTAR

KOMEN LA

KOMEN LA LAGI

REZEKI

REZEKI

churp me

ads

churp me

ads

BERITA SEMASA