PEGANGAN HIDUP

Katakanlah: "Sesungguhnya solatku dan ibadatku, hidupku dan matiku hanyalah untuk ALLAH Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam".

REZEKI

Selasa, 6 Mac 2012

SAYA TAK CEMBURU

 SEMOGA PASANGAN INI BAHAGIA SELAMANYA
♥ Saya TAK CEMBURU melihat WANITA lain yang lebih CANTIK banding diri Saya..
 ♥ Tapi Saya sangat-sangat CEMBURU melihat WANITA lain yang lebih SOLEHAH berbanding diri saya.. 
♥ Saya TAK CEMBURU melihat WANITA lain dapat PAKWE yang HENSEM dan BEGAYA... 
♥ Tapi saya sangat-sangat CEMBURU melihat WANITA lain  dapat SUAMI yang SOLEH... ♥
♥ Ya ALLAH ♥ Solehkan Kami dan Seluruh Keturunan kami ♥ ♥ Aaminnn Ya Rabbal Alamin...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REZEKI

REZEKI

TOP 5 KOMENTAR

KOMEN LA

KOMEN LA LAGI

REZEKI

REZEKI

churp me

ads

churp me

ads

BERITA SEMASA