PEGANGAN HIDUP

Katakanlah: "Sesungguhnya solatku dan ibadatku, hidupku dan matiku hanyalah untuk ALLAH Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam".

REZEKI

Rabu, 8 Jun 2011

ANAKKU AINA ADRIANA









Anakku Aina Adriana sangat rajin. Balik ja dari sekolah terus siapkan kerja sekolah. Malam pulak buat latihan dan hafal sifir. Baru darjah 1 tapi dah nak cuba buat latihan UPSR abang dia. Ibu mana yang tak bangga dapat anak yang ada kemahuan untuk belajar. Dah dua kali peperiksaan semua subjek dapat markah 100%, cuma satu tu dapat 98% kerana cikgu nampak ejaan dia silap, dia tulis huruf r tapi mungkin cikgu nmpk mcm v, cikgu pangkah le. Waktu umur dia 4 tahun dia dah cuba buat kad hari jadi dan hari ibu untuk aku. Cuti sekolah ni pun aku nmpk dia buat satu lagi kad tapi belum siap diwarnakan. Aina anak yang baik, tak banyak kerenah, senang mak bela dari kecik sampai skrg...mohon doa moga Allah kurniakan kesihatan yang baik pada Aina dan jadikan Aina anak yang solehah dan membahagiakan mak & abah. Mak sayang Aina juga sayang semua anak-anak mak... Azim, Aliff dan Luqman. Terima kasih Ya Allah kerana berikan aku cahayamata di dunia ini dan aku mengharapkan NurMu di dalam hatiku yang masih kelam dan suram...aku sedang berusaha untuk menjadi yang lebih baik dan terbaik...InsyaAllah...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REZEKI

REZEKI

TOP 5 KOMENTAR

KOMEN LA

KOMEN LA LAGI

REZEKI

REZEKI

churp me

ads

churp me

ads

BERITA SEMASA