PEGANGAN HIDUP

Katakanlah: "Sesungguhnya solatku dan ibadatku, hidupku dan matiku hanyalah untuk ALLAH Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam".

REZEKI

Isnin, 27 Februari 2012

NAK KAWIN DENGAN ANAK RAJA



Semalam aku mimpi ular sawa. Eeiii…besar dan panjang tapi dia tak membelitku tapi hanya berlingkar di halaman. Di tepi ular sawa ada pulak ular2 lain yang berbisa…huiii…banyaknya tak terkira. Geli aku bila mengingatnya. Ular2 tu pun tak patuk aku sedangkan aku berada dekat dgnnya. Apa agaknya maksud mimpiku ini? Ala… mimpi kan hanya mainan tidur. Kalaulah 19 tahun dulu aku mimpi begini… hah! sah aku kawin dgn anak raja… Raja Lingam… heheheh

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REZEKI

REZEKI

TOP 5 KOMENTAR

KOMEN LA

KOMEN LA LAGI

REZEKI

REZEKI

churp me

ads

churp me

ads

BERITA SEMASA